INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to –read“) 
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba yra oficialus būdas paprasčiau pateikti informaciją.
Lengvai suprantama kalba:
• reikalinga žmonėms, kuriems sunku suprasti įprastus tekstus;
• padeda žmonėms sužinoti naujos Informacijos.
KAS YRA RADVILIŠKIO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRAS? 
Tai įstaiga, kurios tikslas pasirūpinti ir padėti tiems, kuriems to labiausiai reikia.
Centro darbuotojai dirba tam, kad visiems būtų gera ir saugu gyventi.
PAVYZDŽUI:
- Padeda nusiprausti
- Padeda žmonėms nusipirkti maisto
- Padeda susitvarkyti dokumentus
- Palydi pasivaikščioti
- Padeda esant sunkioms situacijoms
KAS YRA RADVILIŠKIO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO VADOVAS?
Radviliškio socialinių paslaugų centro direktorė Rita Pranė Vilimaitė.
MES GALIME JUMS PADĖTI, JEIGU: 
- Jūs esate jaunas
- Jūs esate senas
- Jūs esate vienišas
- Jūs turite šeimą
- Jūs turite negalią
- Jūs norite paklausti klausimo
- Jūs turite prašymą
KOKS MŪSŲ ADRESAS?
Maironio 8A, Radviliškis
KADA MES DIRBAME?
Pirmadienį, antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį mes dirbame nuo 8 valandos iki 17 valandos. Penktadienį mes dirbame nuo 8 valandos iki 15:45 valandos. 
Pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį nuo 12:00 valandos iki 12:45 valandos mes pietaujame.
Kai mes pietaujame Radviliškio socialinių paslaugų centras nedirba. .
Jeigu yra diena prieš šventę, mes dirbame trumpiau. Tada dirbame 1 valanda mažiau. Šventė yra:
- Sausio 1 diena
- Vasario 16 diena
- Kovo 11 diena
- Velykos
- Joninės
- Liepos 6 diena
- Žolinė
- Lapkričio 1 diena
- Lapkričio 2 diena
- Gruodžio 24 diena
- Gruodžio 25 diena.
KO NORI RADVILIŠKIO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRAS?
Radviliškio socialinių paslaugų centras nori, kad kiekvienas žmogus gyventų: 
- Gerai
- Kiek įmanoma savarankiškiau
Tai reiškia kad žmogus įvairius darbus darytų pats. Pavyzdžiui, pasigamintų maisto be kito žmogaus pagalbos. Kai kuriems žmonėms reikia pagalbos. Pagalbą žmonėms duoda Radviliškio socialinių paslaugų centras.
JEIGU JUMS REIKIA PAGALBOS JŪS GALITE:
Paskambinti telefonu +370 422 53 492
Atsiųsti elektroninį laišką elektroniniu paštu: info@radviliskiosocpc.lt
Radviliškio socialinių paslaugų centrą.
Radviliškio socialinių paslaugų centro
adresas Maironio 8A, Radviliškis.


